چیلر
شرکت میلان کالا پلاست
نماینده انحصاری شرکت ساند چین (ماشین آلات تزریق پلاستیک و لوازم جانبی )

قافله صنعت جهان با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت و پیشرفت بوده و لحظه به لحظه بر سرعت آن افزوده می گردد. هر شرکت معتبری می تواند به تناسب تولیدات، تحول و تغییر پذیرد. یکی از عوامل مهم برای دستیابی به سرعت بالای تولید و کیفیت یکنواخت استفاده از چیلر های صنعتی است. با به کار گیری این دستگاه می توان زمان تولید خود را کاهش و  کیفیت و در نتیجه درآمد را افزایش داد. شما می توانید با شناخت روش های علمی و کاربرد اندیشه های افرادی که در این راستا تجربه کارآ کسب کرده اند در مسیر افزایش بهره وری حرکت خود را آغاز کنید.

به عنوان مثال در تابستان گرمای مجموعه بالا رفته، کیفیت و میزان تولید کاهش می یابد و در زمستان هنگامی که از کولینگ تاور(برج خنک کن) استفاده می شود به دلیل یخ زدن آب، مجموعه فاقد کار آیی می گردد.

پیشنهاد میلان به شما استفاده از چیلر های صنعتی مدل RCM  است که در صنعت پلاستیک سازی ، مواد غذایی ، الکترونیک و غیره کاربرد به سزایی دارد با افزودن این چیلر به مجموعه تولید و ترجیحابه هر یک از ماشین آلات می توان میزان و کیفیت تولیدات را در تابستان افزایش داد و همچنین در  زمستان می توان با استفاده از چیلرهای هوا خنک و افزودن ضد یخ از بروز مشکل در زمستان نیز جلوگیری کرد.

 

 

 

اجزا متشکه چیلر :

·         کمپرسور

·         مخزن آب

·         اواپراتور یا لوله

·         سیستم خنک کننده گاز (آب خنک – هوا خنک)

·         لوله مسی

·         تابلوی کنترل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:چیلر, خنک کننده,چیلر صنعتی,صنعتی,خنک,
ارسال توسط میلان